Hladká kůže
Nemilosrdně observační film sleduje moderní gladiátory (zápasníky, kulturisty i cvičitele), kteří drží extrémní diety, dřou v posilovnách a nastavují si přísné denní režimy. Každá z vrcholových osobností má jinou metu, obsesi ale sdílejí všichni stejnou: překonat limity vlastního těla.
Jean-François, Ronald, Alexis, Cédric, Benoit a Maxim – svalovci, pro které práce s tělem tvoří smysl jejich života. Dokonale vytesaná a přitom monumentální figura může být samostatným projektem, lesklou výstavní hmotou, stejně jako nástrojem gargantuovské fyzické síly, čemuž se bezvýhradně podřizuje neúprosná každodenní rutina. Dokument uznávaného kritika a nezávislého filmaře Denise Côtého provokativně zpřítomňuje každodennost živoucích kolosů, namísto toho, aby svět potu, třpytek a bolesti servilně bulvarizoval. Zdali se nám tu předvádí přebujelý ideál sličnosti (kalokagathia), nebo nezdravá obsese, to už nechává Côté na diváckém uvážení.