Sweet Country
Buš australského Severního teritoria, 20. léta minulého století. Svobodný Austrálec Sam se dostává do křížku se zatrpklým válečným veteránem Harrym, jenž si stále myslí, že původní obyvatelé patří do okovů. Suverénně zrežírovaný australský western o násilí a rasismu zadřených hluboko pod kůži získal Zvláštní cenu benátské poroty i nejprestižnější ocenění na MFF Toronto.