Amal
Časosběrný portrét dospívající dívky Amal nás zavádí do porevolučního Egypta. Turbulentní osud země se odráží i v genderově nevyjasněné roli hrdinky, nebojácné vůdkyně pouličních protestů i milující dcery, která je nucena složitě si hledat místo v překotně se transformující arabské společnosti.
Časosběrný portrét dospívající dívky Amal (v překladu Naděje) nás zavádí do rozbouřeného Egypta, kde diktátorský režim po revoluci vystřídala vláda radikálního Muslimského bratrstva. Vzpurná Amal, s kapucí vždy staženou do čela, se na ulicích chová jako nebojácná vůdkyně, hnaná vzpomínkami na svého zesnulého otce. Turbulentní osud země se zároveň odráží v hrdinčině nevyjasněné genderové roli. Z tomboye v mikině a džínách se Amal po partnerově boku krátce mění v nalíčenou slečnu, poté v zahalenou ženu. Dokument Mohameda Siama je vrstevnatou sondou do života mladé ženy v překotně se transformující arabské společnosti.