Kaniba
Issei Sagawa v osmdesátých letech při studiích ve Francii zastřelil svou spolužačku, mrtvolu znásilnil a značnou většinu ostatků pak snědl. Dokumentární snímek, natočený v extrémně blízkých záběrech, vyvolávajících až fyzickou reakci odporu, je antropologickou cestou na okraj humanity, do světa zakázaných tužeb, fetiše a zvrácené morálky.