Křišťálová labuť
Mladá Evelina má sice vysokoškolský titul z práv, ale jejím snem je odjet do USA a živit se jako DJ. Píše se však rok 1996 a dívka žije v postsovětském Minsku... Energický debut běloruské režisérky Darji Žukové, tepající v rytmu devadesátkového housu, je letošním zahajovacím snímkem soutěžní sekce Na východ od Západu.