Světelné roky
Ocitáme se na natáčení dobového filmu Zama režisérky Lucrecie Martelové, kde herci v parukách španělských kolonizátorů potahují z cigarety a krátce poté prchají před výhružně pomalovanými indiány. Snímek poodkrývá pracovní metody nejvýznamnější jihoamerické filmařky, místo tradičních náhledů do zákulisí však servíruje zdrženlivou poetickou observaci.