Krvavý sport
Každý kluk chtěl alespoň jednou v životě ovládat nějaké bojové umění, a kdo tvrdí, že ne, nikdy neviděl Krvavý sport. Jeho hrdinou je Frank Dux, který se celý život připravuje na jediné – bojovat a zvítězit v aréně, kde se z chlapců stávají muži.
Americký voják, vychovávaný v mládí japonským mistrem nindžucu, dezertuje do Hongkongu, aby se zde zúčastnil nelegálního turnaje, ve kterém je vše povoleno. V osmdesátých letech, kdy vrcholí fascinace Západu asijskými bojovými sporty, přichází na scénu Jean-Claude Van Damme s legendárním kopem s otočkou – a nic už nikdy nebude jako předtím. Jedna z nejkultovnějších bojových kultovek proslavila nejen do té doby málo známého Belgičana, ale i Bola Yeunga, hlavního záporáka, jehož s Van Dammem pojí celoživotní přátelství. Je načase vytáhnout ze skříně zaprášené kimono a procvičit si smrtící úder. Hadžime!