Wajib
Architekt Šádí se po mnoha letech vrací domů do Nazaretu na svatbu své sestry. A jak praví dávný zvyk, svatební pozvánky musejí spolu s otcem doručit osobně. Scenáristicky i režijně pečlivě ošetřený film nabízí jímavou cestu za vzájemným respektem, z níž plynule vyvstává komplexní mozaika současné, v lecčem rozporuplné Palestiny.