Vulkán
Lukas, zaměstnaný jako tlumočník pro misi OBSE, se jednoho dne ztratí uprostřed jihoukrajinské stepi. Jeho cesta za sebepoznáním i hledáním štěstí bude lemována sledem podivných setkání i bizarních situací… Neotřelá tragikomedie debutujícího Romana Bondarčuka, v níž za pomoci výrazné obrazové složky vykresluje barvitý svět jižní Ukrajiny, kde jsou stále patrné ozvuky dávné i méně dávné historie.