V internátní škole pro hluchoněmé je Sergej nováčkem. V průběhu trýznivé iniciace se navzdory citu zbavenému světu pokusí prožít lásku. Mrazivý debut netradičně natočený ve znakové řeči nepotřebuje k dovysvětlení drtivé zprávy o lidské společnosti ani slovo, což dosvědčují i desítky prestižních filmových cen.
Sergej nastupuje na internátní školu pro hluchoněmé, kde na vlastní kůži poznává život podle práva silnějšího. Jeho romantický vztah k Anně prochází v bezcitném prostředí živočišných pudů, zaměňujících lásku za chtíč, soucit za přešlap a morálku za slabost, nemilosrdně seizmickými otřesy. Snímek natáčený v autentické komunitě, jen s použitím znakové řeči, vědomě rezignuje na možnost verbálního dovyprávění syrového dramatu ze života teenagerů. Namísto toho debutující režisér po boku začínajícího a zjevně talentovaného kameramana Valentyna Vasjanovyče vytváří filmový jazyk založený na dravých a zároveň chirurgicky přesných choreografických výstupech, podbarvených drásavě výhružnými šumy.