Wally je drzý, hlučný a slepý. Dave zase tichý, kultivovaný a hluchý. Nemohli by být rozdílnější, přesto se skvěle doplňují. Kriminální komedie o dvou zatvrzelých chlápcích, kteří si nenechají od nikoho nic líbit, patří právem ke klasikám žánru.
Wally je nevidomý, Dave zase neslyšící. Navzájem se ale doplňují a společně jsou neporazitelní. Tedy skoro. Když se zapletou do případu vraždy a ztracené vzácné mince, budou muset dokázat nemožné a přelstít nejen elegantního gangstera s vraždící milenkou, ale i celou newyorskou policii. Naštěstí oba mají víc štěstí než rozumu a z každé šílené situace se vždy dostanou. Krimikomedie s Richardem Pryorem a Genem Wilderem v hlavních rolích představovala ve své době vrchol situační komiky a ani dnes neztrácí nic ze své přitažlivosti. Připravte se na dávku nekorektního humoru a na nečekanou přednášku o sexualitě seniorů.