Holky sobě
Lisa je obětavá manažerka restaurace, která se snaží udržet podnik pohromadě, vyjít s majitelem i zákazníky a být oporou svým zaměstnancům. Záplava vršících se problémů jí však pomalu ubírá trpělivost. Film o hledání důstojnosti v byznysu objektivizujícím své zaměstnance se opírá o autentické herectví celého ženského ansámblu.
Lisa je obětavá manažerka restaurace, lákající štamgasty i náhodné cestující na klidné posezení v doprovodu sportovních přenosů a servírek, jejichž křivky se rozhodně neschovávají za přemíru oblečení. Tento den však nebude pro Lisu jen další pracovní směnou. Snaha udržet fungování podniku pohromadě, vyjít s majitelem i zákazníky a poskytnout svým dívkám doslova mateřskou oporu ji v záplavě vršících se problémů pomalu posouvá za hranu trpělivosti. Film o hledání důstojnosti v byznysu objektivizujícím své zaměstnance je citlivou sondou do života obyčejných Američanů, opírající se o autentické herectví celého ženského ansámblu v čele s vynikající Reginou Hallovou.