Mimořádná zpráva
Pečlivě zkomponovaná observace dvou zpravodajských redakcí, jež se v březnu roku 2017 dychtivě pídily po informaci o rozhodnutí českého prezidenta stran jeho opětovné kandidatury na svou funkci. Dva týmy novinářů, jedna mimořádná událost, dvě podoby jedné „objektivní“ zprávy.