King Skate
První celovečerní dokument o vzniku skateboardingu v Československu je strhujícím svědectvím o hledání svobody ve společnosti sužované komunistickým režimem. V unikátních archivních záběrech a za zvuků našláplého punkového soundtracku se představí kultovní mistři „prkýnka“ a jejich nekonečná mejdanová jízda šedou normalizací.