Zelená mlha
Ze stovek filmových a televizních záběrů vytvořil Guy Maddin a jeho spolupracovníci Evan Johnson a Galen Johnson podmanivou poctu San Franciscu, ale také pravděpodobně nejznámějšímu filmu, který zde byl natočen: Vertigu Alfreda Hitchcocka. Jde o podobně obsesivně erotické, místopisné a cinefilní dílo jako tento předobraz.