Styx
Úspěšná německá doktorka se vydává na vysněnou plavbu plachetnicí Atlantským oceánem. Je připravena na všechno, alespoň si to myslí. Její pouť na Ascension ale naruší nečekané setkání s lodí plnou uprchlíků.
Třicátnice Rike má vše, co si Evropanka může přát – je úspěšná, vzdělaná a slušně zaopatřená. Přepracovaná lékařka si konečně vybírá dovolenou a vyráží z Gibraltaru na dlouho připravovanou plavbu oceánem, sama na malé plachetnici. Tichý souboj s nezdolným větrem a mořskými proudy ale brzy naruší setkání s uprchlickou lodí, která odmítá rádiový kontakt. Rike se bude muset rozhodnout, zda pokračovat dál, nebo pomoci umírajícím. Všichni se ale na její loď nevejdou… Příběh sebevědomé ženy, která zjistí, že lidství končí v mezinárodních vodách, je syrovým podobenstvím současného světa.