Má dcera
Život se desetileté Vittorii obrátí vzhůru nohama poté, co zjistí, že její matkou není milující Tina, nýbrž zadlužená, věčně podnapilá Angelica. Jak se všechny tři se situací vyrovnají? Italské melodrama o zásadní otázce, zda je mateřství určováno biologickým poutem, nebo tím kulturním.
Desetiletá Vittoria má velmi blízký vztah se svou milující matkou Tinou. Život se jí však otočí vzhůru nohama v okamžiku, kdy zjistí, že její biologickou matkou je zadlužená, věčně podnapilá Angelica. Jak se všechny s novou situací vyrovnají? Je mateřství určováno biologickým, nebo kulturním poutem? Ženskou otázkou se Laura Bispuri zabývala již ve svém debutu Navždy pannou, prostředí albánských hor ale tentokrát vyměnila za Sardinii. Ostrov, kde se tradiční pojetí rodinných vztahů potkává s moderním životem, se stal zdrojem lyricko-magického stylu filmu, jehož melodramatický příběh nejednou upomene na tradici italské kinematografie.