Převýchova Cameron Postové
Když opatrovníci zjistí, že se jejich svěřence Cameron líbí holky, rozhodnou se k razantnímu kroku – poslat ji na převýchovu do instituce pro mladistvé, kde jsou teenageři pomocí křesťanské víry léčeni z homosexuality. Sympatický snímek zasazený do počátku 90. let, jenž získal Hlavní cenu poroty v soutěži amerických filmů na letošním Sundance.
Cameron sice randí s klukem, zamilovaná je ale do své spolužačky. Když je s ní nachytána při intimní chvilce na zadní sedačce auta, její opatrovníci se rozhodnou k razantnímu kroku – poslat svěřenku na převýchovu do speciální instituce pro mladistvé, kde jsou teenageři pomocí křesťanské víry léčeni z homosexuality. Variace na queer komedii But I'm a Cheerleader je adaptací coming-of-age knihy Emily Danforthové, zasazené do začátku 90. let, a byla oceněna Hlavní cenou poroty v soutěži amerických filmů na letošním Sundance. Sympatická je přitom nejen díky popkulturním odkazům dané éry, ale zejména svým poselstvím – být outsiderem není důvodem k tomu, považovat se za méněcenného, ba právě naopak. Z jinakosti je třeba udělat přednost.