Švýcar Chris
V roce 1992 bylo v Chorvatsku nalezeno tělo mladého švýcarského novináře, oblečeného v uniformě zahraničních žoldnéřů. O devatenáct let později se jeho sestřenice Anja snaží odhalit pozadí Chrisovy vraždy. Putování v jeho stopách odhaluje bolestivý příběh o hledání svědomí, dobrodružství a smyslu války.
Christiana vždy fascinovala válka. Už v 17 letech zběhl k jihoafrické armádě, o pár let později pak odjíždí jako reportér do válečné zóny v Jugoslávii. Konflikt jej ale pohltí a Christian se přidává k paramilitární jednotce zahraničních dobrovolníků, vedené charismatickým Eduardem, bolivijským důstojníkem vycvičeným KGB. Doprovázena pasážemi z jeho deníků, archivními záběry a vlastními animacemi tak režisérka rekonstruuje bratrancovu tajemnou minulost. V kombinaci dokumentu a animovaného filmu postupně odhaluje Chrisův neuvěřitelný příběh, který je poutavou osobní výpovědí stejně jako děsivou sondou do vytěsněné válečné historie.