Johann Lurf sestavil svůj film pouze ze záběrů vesmíru, které vyňal z celkem 550 filmů napříč historií kinematografie. Výsledkem je podmanivá poetická esej, která je stejně o kosmu jako o způsobech jeho reprezentace.