Svědkové Putinovi
31. prosince 1999, do ruského prezidentského křesla usedá Vladimir Putin. Ve svém novém snímku vychází renomovaný dokumentarista Vitalij Manskij ze svědectví o událostech z průběhu let následujících po tomto osudném dni. Obohacuje je o svůj fascinující osobní pohled i dávnou unikátní zkušenost muže, kterého od nejvyšší politiky dělila pouze kamera.