Po Romanu Polanském a Richardu Pryorovi se uznávaná dokumentaristka Marina Zenovich zaměřila na nedostižného komika i uznávaného dramatického herce Robina Williamse (1951–2014). Jeho uměleckou kariéru i osobní život přibližuje prostřednictvím unikátních archivních záběrů i svědectví přátel a kolegů. Roztomilý i divoký excentrik byl mnohými považován za nejvtipnějšího muže na světě.
Po Romanu Polanském a Richardu Pryorovi se uznávaná dokumentaristka Marina Zenovich zaměřila na nedostižného komika i uznávaného dramatického herce Robina Williamse (1951–2014), kterého proslavily oslnivé výkony ve filmech jako Dobrý Will Hunting, Společnost mrtvých básníků nebo Král rybář. Jeho uměleckou kariéru i osobní život přibližuje prostřednictvím unikátních archivních záběrů i svědectví přátel a kolegů. Roztomilý i divoký excentrik byl mnohými považován za nejvtipnějšího muže na světě, režisérčin komplexní pohled na vulkanickou osobnost se však nevyhýbá ani stinným okamžikům jeho turbulentního života, jako je závislost na alkoholu či drogách, nebo nutnosti podřídit běh rodinného života kariéře umělce.