Chilská poušť Atacama se po každém horoucím dni ponoří do chladné noci a nad ní se otevře brána k neuchopitelné hloubce vesmíru. Nikde jinde nenese noční obloha tolik hvězd jako zde; nikde jinde nevyvolá upřený pohled vzhůru tolik slovy nepopsatelných pocitů. Sugestivní filmový zážitek, po kterém přichází neodolatelná chuť lehnout si do trávy a pozorovat hvězdy.
Chilská poušť Atacama, nejvyprahlejší místo na Zemi, se po každém horoucím dni ponoří do chladné noci a nad ní se otevře brána k neuchopitelné hloubce vesmíru. Nikde jinde nenese noční obloha – raciem jen stěží uchopitelná, snadno si tak člověka podmaňující – tolik hvězd jako zde; nikde jinde nevyvolá upřený pohled vzhůru tolik slovy nepopsatelných pocitů. Ať už posloucháme astrofyziky hovořící o smyslu hledání exoplanet, nebo mytické příběhy z úst prostých venkovských obyvatel, společné jim je tázání se, jak se člověk vztahuje sám k sobě a ke svému místu ve světě. Sugestivní filmový zážitek, po kterém přichází neodolatelná chuť vyrazit ven, lehnout si do trávy a pozorovat hvězdy.