Čistý
Fudo je závislý na drogách, ale po předávkování svého nejlepšího přítele se rozhodne zůstat čistý. Věří, že tentokrát to už určitě vyjde. Bez peněz a bez důstojnosti začíná první den nového života. Optimisticky realistický snímek o tom, že i feťák si zaslouží naději.
Když Fudovi zemře na předávkování nejlepší přítel, rozhodne se s drogami skoncovat a zkusit zrekonstruovat svou existenci, která byla až příliš dlouho omezena jen na přežívání od dávky k dávce. Jak ale začít, když ho závislost připravila o přátele, peníze, rodinu i dobrou pověst? Jeho odhodlání je nezlomné, cíl nejistý. Koneckonců, neodvyká poprvé… Režisér svého hrdinu nepřikrašluje, ale pouze nenápadně sděluje, že i feťák je člověk, který si zaslouží doufat.