Marica
Maricin manžel má opět problémy a pro ni je to ta poslední kapka, která jí zabrání vrátit se z práce domů, a naopak jí umožní zůstat sama se sebou. Získat čas, kdy může přemýšlet o životě, který nemá a možná už ani mít nemůže. Křehký snímek o chvíli, která může v životě ženy ve středním věku změnit vše.
Maricin manžel má opět problémy a pro ni je to ta poslední kapka, která jí zabrání vrátit se z práce domů, a naopak jí umožní zůstat sama se sebou. Získat čas, kdy může přemýšlet o životě, který nemá a možná už ani mít nemůže. Toto krátké vytržení jí pomůže nabrat sílu. I když kdo ví, možná ji získala už ve chvíli, kdy se rozhodla neotevřít dveře bytu. Marica je křehký snímek o těžko popsatelném momentu, ve kterém se toho zdánlivě stane málo, ve skutečnosti je ale převratným.