Legionář
Daniel působí jako důstojník v policejní zásahové jednotce, jejímž nově zadaným úkolem je vystěhování domu plného imigrantů. Sám je potomkem afrických přistěhovalců a situace je o to obtížnější, že v domě žije i jeho bratr a matka. Přichází čas rozhodnutí, zda dá přednost loajalitě k instituci, či vlastním kořenům.
Když je Danielova jednotka pověřena úkolem vyklidit dům, který byl nelegálně obsazen imigranty, dostává se mladý důstojník do nelehké situace. Sám je potomkem afrických přistěhovalců, a co hůře, přímo v tomto domě bydlí jeho matka i bratr. Daniel si proto musí vybrat mezi loajalitou k instituci či k vlastním kořenům. Snímek Legionář citlivě komentuje současnost, ve které zapomínáme, že tíživou společenskou situaci tvoří drobné lidské osudy.