Blackjack
Letmá setkání, přitažlivost, která nepotřebuje slova. Dva osamělí lidé, kteří se setkávají na neobvyklém místě. Leila je krupiérka, jejíž svět se skládá z výhradně mužského osazenstva hotelového kasina, Camil se náhodou v tom samém hotelu ubytuje… Něžný střípek ze života ženy, jejíž jedinečný vzhled vzbuzuje mnoho otázek, ona si však své soukromí pečlivě chrání.
Letmá setkání a pohledy, přitažlivost, která nepotřebuje slova. Dva osamělí lidé, kteří se potkávají za neobvyklých okolností na neobvyklém místě. Leila je krupiérka, jejíž svět se skládá z výhradně mužského osazenstva hotelového kasina, Camil se náhodou v tom samém hotelu ubytuje… Něžný střípek ze života ženy, jejíž jedinečný vzhled vzbuzuje mnoho otázek, ona si však své soukromí pečlivě chrání. Mnohovrstevnatý příběh o přitažlivosti, lásce a kasinu, kde hazard výjimečně nehraje hlavní roli.