Dialekt
Božský jazyk se nemůžete naučit, pokud ho již neznáte. Nemůže být zaznamenán ani reprodukován. Přesto se zvukař Mithras vydává do posvátné oblasti, aby se o to pokusil. Vybaven moderní technikou narušuje svět dětí, které nikdy neslyšely žádný jazyk, což by pokazilo jejich schopnost komunikovat tím základním – božským. Tichem vyplněný týden změní Mithrase i osazenstvo komunity uvázlé v posvátném bezčasí. Snímek Dialekt nás zavádí na místo, kde vládne mystická atmosféra a řeč, tak jak ji známe, ztrácí význam.