Skupina mladých lidí se jednoho žhavého dne vypraví k řece. Cestu si krátí příběhem o muži, kterého se pokusil pozřít jeho vlastní had, a zdá se, že tím nevědomky předznamenají náladu líného bezstarostného dne. Precizně komponované obrazy, připomínající spíše malbu než filmovou scénu, téměř fyzicky evokují atmosféru malátného léta, dusna a bezčasí, které lze strávit slastným odpočinkem či ještě slastnějším milostným dobrodružstvím.