Všechno bude
Rošťácky sebejistý Mára a trochu podivínský Heduš vyjíždějí do promrzlé krajiny za dobrodružstvím, jak jinak než autem. Vždyť Márovi zanedlouho bude patnáct. Road movie o mouchách, které občas vylézají i v zimě, na policejní stanici končící příběh o nepopsatelném poutu klučičího přátelství, o nezkrotné touze něco zažít, i když přesně nevíte co.