Rozkvetlé údolí
Kdo jsou skuteční šílenci ve vyšinutém světě? Ironická, punkově drzá road movie o mladých milencích na útěku spojuje poetické a realistické obrazy. Znuděná Bianka unese dítě a důvěřivému Lacimu namluví, že je jeho. Vytvoří instantní rodinu, která se v karavanu vydává na útěk před zákonem i před gangstery.
Příběh o mladých milencích na útěku, příběh o touze po svobodě, o touze mít svoje místo na slunci. Dynamické, punkové vyprávění ironicky mísí nesmlouvavý realismus s poeticky něžnými obrazy, v jejichž středu stojí bezelstní hlavní hrdinové. Bianka je jedinečná dívka, její roztěkaná manická mysl se nezastaví před žádnou autoritou, když se jí do cesty připlete opuštěný kočárek, okamžitě se ujímá dítěte v něm a vžívá se do role matky. Výrostek Laci netouží po ničem jiném, než aby jej uznali svéprávným. Bianka se na něj obrátí s tím, že je otcem dítěte. Laci samozřejmě přikývne. A tak začíná jejich bláznivá cesta maďarským venkovem.