Nina
Nina nemůže mít děti a zdá se, že to jediné, co může zachránit její chřadnoucí manželství, je najít náhradní matku, jež jí a Wojtkovi odnosí dítě. Seznámení s nezávislou Magdou v ní vzbudí pochybnosti, zda chce tak zásadní krok učinit. Dívka v ní totiž vyvolá pocity, o jejichž existenci neměla nejmenší tušení.
Nina nemůže mít děti a zdá se, že to jediné, co může zachránit její chřadnoucí manželství s Wojtkem, je najít náhradní matku, jež jim odnosí dítě. Seznámení s nezávislou krásnou Magdou by je mohlo posunout k cíli. Ninou však začnou prostupovat nejen pochybnosti, zda chce zásadní krok učinit, ale také v ní dívka vyvolá pocity, o jejichž existenci neměla ani nejmenší tušení. Po Tomaszi Wasilewském je Olga Chajdas další tvůrkyní, která dává možnost publiku nahlédnout queer identitu v polském kontextu a podobně ani ona necílí pouze na LGBTQ+ komunitu. Její senzuální debut je především poetickou podívanou plnou emocí o různých podobách a projevech lásky.