Malá moudrost
Izolovaný buddhistický klášter na jihu Nepálu neposkytuje přístřeší pouze mnichům, ale také sirotkům do šestnácti let. Stranou civilizace se chlapci učí pevné disciplíně a řádu, jako všechny děti ale i oni touží po dobrodružství. Observační dokument zachycující nejen rutinu ubíhajících dnů, ale zejména vrtochy chlapectví.
Život mimo buddhistický klášter si pětiletý Hopakuli téměř nepamatuje. Matka ho v raném věku spolu se starším bratrem Chortenem svěřila do péče mnichů žijících na jihu Nepálu, a jako pro mnoho jiných chlapců z chudých poměrů to byla jediná šance, jak se dostat ke vzdělání. Svým observačním, meditativně plynoucím dokumentem Yuqi Kang vyvrací romantický stereotyp buddhistů, jimiž nutně nemusí být jen vyrovnaní dospělí, ale také zlobiví kluci. Navzdory předpokladu, že se za zdmi kláštera učí jen pevnému řádu, pozorovatelským talentem obdařená debutanka ukazuje, jak chlapci stejně jako jiné děti překypují energií a touží po dobrodružství.