Vzpomínky, na které si nelze vzpomenout, zodpovědnost, již je těžké přijmout i rozumem, a ne pouze srdcem, to vše tíží Amira, nedávno ještě ženatého, nyní vdovce. Citlivý snímek o paralelách mezi vlastním dětstvím a rodičovstvím, o minulosti, kterou musíme přijmout, abychom mohli naplno prožít přítomnost.
Vzpomínky, na které si nelze vzpomenout, zodpovědnost, již je těžké přijmout i rozumem, a ne pouze srdcem, to vše tíží Amira, nedávno ještě ženatého, nyní vdovce. Okamžik, kdy si uvědomí, že si nedokáže vybavit podobu zesnulé manželky, je pro něj zlomový a znamená začátek cesty do minulosti, když byl sám ještě dítětem. Citlivý snímek Stijna Boumy připomíná, jak moc je důležité přijmout vlastní minulost, abychom mohli naplno prožít přítomnost.