Oceňovaný režisér Isao Jukisada ve svém posledním filmu, uvedeném na letošním Berlinale, zkoumá prostředí dospívající generace mladých opuštěných Japonců, snažících se bez vzorů a pomoci dospělých uchopit život do svých rukou. V nepřikrášlujícím příběhu, zasazeném do industriálního okraje Tokia, sleduje rozmanitou skupinu středoškoláků, která se zabývá nepodstatnými šarvátkami. V rámci upřímných i zcela vypočítavých vztahů čelí někteří jedinci poprvé existenciálním otázkám. Sebejisté režijní uchopení autenticky rozkrývá tíži položenou na ramena vyrůstajících dětí a zajišťuje mozaice lidských příběhů potřebné pnutí, sílu i věrohodnost.