Scalamare
Památník válečným obětem v italské Anconě, z jehož schodů je nádherný výhled na vlny Jaderského moře. Pár, který se vrací na místo, kde byl před čtyřiceti lety na líbánkách. Vizuálně vytříbená miniatura v režii světoznámého choreografa Jiřího Kyliána, kde slov není třeba, protože tanec řekne vše.
Památník válečným obětem v italské Anconě, z jehož schodů je nádherný výhled na vlny Jaderského moře. Pár, který se vrací na místo, kde byl před čtyřiceti lety na líbánkách. Světoznámý choreograf Jiří Kylián s nevšední imaginací popisuje vše, co se za tak dlouhou dobu ve vztahu nashromáždí: slzy, smích, humor i sarkasmus, to vše překryté hlubokou láskou. Vše je vyjádřeno tancem či jemnými gesty tak dokonale, že slov již není třeba. Krátký snímek je obrazově vytříbenou miniaturou o rekapitulaci minulosti, živelném prožití přítomnosti a nadějeplným pohledem na budoucnost, jakkoliv krátká může být.