Cobain
Bas Keizer exceluje jako Cobain, kluk z děcáku, který pracuje pro charismatického pasáka Wickmayera. Stará se o jeho „zboží“ a v práci s prostitutkami paradoxně nachází konečně své místo ve světě – dokud se znovu neobjeví jeho matka Mia, která bývala také jednou z nich.
„Kdo pojmenuje dítě podle někoho, kdo se zastřelil?“ ptá se hlavní hrdina své nové, adoptivní rodiny. Patnáctiletý Cobain ale u náhradních rodičů nevydrží ani den a utíká zpátky na ulici, kde žije jeho matka Mia, feťačka v pokročilém stadiu těhotenství. Najde si práci u jejího bývalého pasáka a rozhodne se, že se o ni postará, ačkoli Mia nestojí o nic a o nikoho. Nová práce ale vyžaduje chlapa, ne kluka, Cobain tak bude muset odhodit poslední zbytky dětské naivity a naučit se pohybovat v kriminálním prostředí, kde není pro city místo. Nebo přece jen ano? Příběh předčasného dospívání je hereckým debutem okouzlujícího Base Keizera.