Julia a Piotr tvoří dobře situovaný středostavovský manželský pár. Místo vysněné dovolené se však na přání Piotrovy matky dvojice vydává na cestu přes Balkán, vedoucí do uprchlického tábora na makedonsko-řeckých hranicích. Držitelka studentského Oscara debutuje intimní nezávislou road movie, jíž dominuje civilní herectví a až dokumentární autenticita. Spolurežisérem snímku byl Kasper Bajon.
Julia a Piotr tvoří dobře situovaný středostavovský manželský pár. Místo vysněné dovolené se však na přání Piotrovy matky dvojice vydává na cestu přes Balkán, vedoucí do uprchlického tábora na makedonsko-řeckých hranicích. Klara Kochańska, držitelka studentského Oscara za krátkometrážní snímek Nájemnice (První podání na MFF KV 2016), se vrací na karlovarský festival s intimní nezávislou road movie, jíž dominuje civilní herectví a až dokumentární autenticita. Hrdinové snímku, který spolurežíroval Kasper Bajon, jsou nuceni opustit svou komfortní zónu a blíže nahlédnout situaci uprchlíků v současné Evropě, s níž byli do té doby konfrontování jen na televizní obrazovce ve svém obývacím pokoji.