Miriam lže
Zakřiknutou Miriam čeká oslava patnáctých narozenin, na kterou chce pozvat svého kluka. Zatím si s ním ale dopisuje pouze on-line a očekávané rande naslepo situaci spíše zkomplikuje. Jemný snímek o nejistotách dospívání, dívčí soutěživosti a nárocích okolí, jež jsou v mladém věku spíše matoucí.
Miriam čeká oslava patnáctých narozenin. Tere, její matka, se těší, až pozná přítele své dcery, která se s chlapcem seznámila on-line. Zakřiknutá Miriam však při jejich první schůzce není schopna překonat stud a odhalit mu svou identitu. Přestože je její otec černoch, náhle neví, jak má matce říci, že ani Jean-Louis není běloch, a už vůbec ne syn francouzského kulturního atašé, jak si Tere idealizuje. Jemný snímek o nejistotách dospívání, dívčí soutěživosti a nárocích okolí, které v mladém věku mohou být spíše matoucí, těží z lyrického stylu a dal možnost zazářit talentované Dulce Rodríguezové v roli zakřiknuté dívky svázané společenským očekáváním.