Sedmnáctiletá Iva se vyrovnává se smrtí matky. Pod vlivem hluboké osobní ztráty i zjištění, že o matce nevěděla všechno, se mladá dívka pomalu noří do zvláštního, až temně snového světa. Snímku Sonji Prosenc dominuje osobitá poetika, útočící silně na divákovy smysly, i specifický, narativně rozvolněný styl a schopnost skládat příběh za pomoci letmých náznaků.
Sedmnáctiletá Iva se vyrovnává se smrtí matky. Pod vlivem hluboké osobní ztráty i zjištění, že o matce nevěděla všechno, se mladá dívka pomalu noří do zvláštního, až temně snového světa, daleko od reality. Po mezinárodně úspěšné prvotině Strom (MFF KV 2014) přiváží Sonja Prosenc do Karlových Varů svůj druhý snímek, v němž rozvíjí již v debutu výrazně budovanou osobitou poetiku, útočící silně na divákovy smysly, i specifický, narativně rozvolněný styl a schopnost skládat příběh za pomoci letmých náznaků. V roli Ivy se představuje vycházející hvězda slovinského filmu Doroteja Nadrah, jejím hereckým partnerem je charismatický norský herec Kristoffer Joner.