Jednoho letního dne bylo v plaveckém bazénu střední školy nalezeno 400 zlatých rybek. Film vypráví příběh čtyř patnáctiletých dívek, které je tam daly. Hlavní cena poroty v Mezinárodní soutěži na Festivalu krátkých filmů Praha 2018.