Miranda a Ferdinand
Tonyho čekají talentové zkoušky na divadelní školu. Jeho nejlepší přítel Steven, jemuž připadla úloha Tonymu při konkurzu sekundovat, se však neukáže. Když se Tonymu nedaří najít za nepřítomného Stevena náhradu, je nucen zkoušku vzdát, pevně rozhodnut, že s oním zrádcem již nikdy nepromluví kloudného slova. Zvláštní uznání poroty v Mezinárodní soutěži na Festivalu krátkých filmů Praha 2018.