Hra osudu
Nebyl to Allenův ojedinělý pokus o vážnou látku, zato je toto temné a znepokojivé drama o mladíkovi na vzestupu do vyšších kruhů londýnské společnosti prvním filmem, který natočil v cizině. Oslňuje dějovou gradací i přesnou charakteristikou postav, zejména však zaujme úvahami o tom, nakolik člověk podléhá osudovým pokušením a nakolik je ochoten umlčet svědomí kvůli vlastnímu prospěchu.
„Tohle je thriller, který na rozdíl od jiných člověk pochopí. Dnes mám často pocit, že tvůrcům stačí, když je film divný, nemusí mít zápletku, nemusí mít pointu, hlavně když je dost divný. Tenhle film není divný, tenhle film je prostě dobrý.“