Lucrecia, Pedro a jejich dvě dospívající děti Julian a Florencia se jednoho parného dne vydávají rozhrkaným renaultem z Buenos Aires na dovolenou do brazilského letoviska Florianópolis. S jemným humorem i lehkou melancholií vypráví renomovaná argentinská režisérka o prvních i dávných láskách, o osudových setkáních i prchavých radostech.
Lucrecia, Pedro a jejich dvě dospívající děti Julian a Florencia se jednoho parného dne vydávají rozhrkaným renaultem z Buenos Aires do brazilského letoviska Florianópolis. Rodinná pohoda je pouze zdáním, rodiče se po letech rozešli a už spolu několik měsíců nežijí. V poklidně kolébavé atmosféře dovolené tisíc mil severně od domova prožívají hrdinové zásadní okamžiky spojené s objevováním nových podob nejhlubších citů. S jemným humorem i lehkou melancholií vypráví renomovaná argentinská režisérka o prvních i dávných láskách, o osudových setkáních i prchavých radostech. Výraznou oporou je jí herecký ansámbl v čele s Mercedes Moránovou a Gustavem Garzónem.