Mizející světlušky
Ospalé město nenabízí dívce Léo mnoho příležitostí k seberealizaci. Vymanit se z vlivu matky a svazujícího prostředí není pro frustrovanou dívku jednoduché, štěstí se možná ale ukrývá nedaleko. Stylově precizní, popově-impresionistický film o hledání svého já s okouzlující Karelle Tremblay v hlavní roli.
Ospalé industriální město, schovávající se v zákoutí zálivu, nenabízí mladé dívce Léo příliš příležitostí k seberealizaci. Nenáviděný život s matkou a otčímem v ní živí romantické představy vzdáleného otce, z letargie ji vytrhává až seznámení se stydlivým kytaristou Stevem. Okouzlující Karelle Tremblay v roli vzdorné bezprostřední dívky dodává vyprávění o hledání svého já nakažlivou energii, jež se skvěle doplňuje s precizním stylem filmu. I přes místy až popový háv filmu si Sébastien Pilote zachovává impresionistické pojetí režie, jež příběhu o štěstí, které není nikdy lehké nalézt, dodává lehce snový charakter.