Lidské stopy se z přízračné krajiny zcela vytratily. Jen zvířata ve skrytu tmy tiše očekávají příchod mystického ducha rozpínajícího se nad lesními kotlinami. Celovečerní filmové nokturno je noční můrou, romantickou výpravou do nespoutané pustiny i apokalyptickou vizí v jednom.
Lidské stopy se z přízračné krajiny zcela vytratily. Jen zvířata ve skrytu tmy tiše očekávají příchod mystického ducha rozpínajícího se nad lesními kotlinami. Celovečerní filmové nokturno je noční můrou, romantickou výpravou do nespoutané pustiny i apokalyptickou vizí v jednom. Těžko si představit více vzrušující a svébytný celovečerní debut anglického vizuálního umělce Scotta Barleyho. Skrze pomalu plynoucí obrazy potemnělé a zdánlivě opuštěné krajiny zahaluje Barley přírodu do pláště neprostupné tajuplnosti, transcendentního klidu i mrazivého očekávání. Zážitek stejně tak opojný jako hluboký stojí na minimu formálních prostředků, promyšlené kameře, jemných pohybech i podmanivě plynoucím čase.