Mandy
Co se stane, když vás náboženská sekta a její démonický motorkářský gang na halucinogenech připraví o to jediné, co jste milovali? Jednoduché, ukovete si obří sekyru a vydáte se na krvavou cestu pomsty. Nicolas Cage se nečekaně vrací jako osamělý mstitel v psychedelické jízdě roku.
1983, americký zapadákov. Red žije spokojeně se svou přítelkyní Mandy, kterou nade vše miluje. Rodinná idyla ale brzy bere za své, když se do Redova života zaplete podivná náboženská sekta, vedená charismatickým rockovým zpěvákem, který má rád halucinogeny. A také démony, co jezdí na motorkách. Red je ale schopen udělat pro lásku cokoli, a když se naštve, už ho nic nezastaví… Grindhouse jízda, jejíž vizuální stránka si nezadá s nejšílenějšími obálkami heavymetalových alb z osmdesátých let, je mimo jiné i poslední spoluprací islandského skladatele Jóhanna Jóhannssona. Krvavé apoteóze brutálního násilí pak jako nepřekonatelný dřevorubec vévodí Nicolas Cage.