Vrtěti psem
Barry Levinson má zajímavou, bohatou a žánrově rozmanitou filmografii s několika tituly, jež se natrvalo zapsaly do dějin kinematografie. Po filmu Rain Man to byla především tato jiskřivá satira, mířící na ty, kdo politické kauzy doslova vyrábějí na zakázku, i na ty, kteří je ochotně konzumují.
Barry Levinson je mistrem mnoha žánrů a rád obsazuje herecké hvězdy, kterým umožňuje, aby naplno uplatnily svůj talent. Nejinak je tomu v této politické satiře, jež americké úsloví „vrtěti psem“ učinila populárním na celém světě. Dustin Hoffman jako samolibý hollywoodský producent, brilantní Robert De Niro coby expert na politickou propagandu, grandiózní mystifikace, již oba zinscenují, aby těsně před volbami odvedli pozornost veřejnosti od prezidentova sexuálního poklesku s nezletilou skautkou, to jsou ingredience, jejichž důmyslným smísením se režisér s nadsázkou vysmívá mocenským praktikám, mediální honbě za senzacemi i ochotě veřejnosti nechat bezuzdně manipulovat svým míněním.