Kolébka ve větru
V New Yorku pozdních 30. let, kdy Ameriku obchází strašák komunismu a dělnických nepokojů, se Orson Welles pokouší uvést na Broadwayi levicový muzikál, který je nakonec úřady zakázán. Historie kontroverzní hry je ale jen jednou z částí příběhu o nevyhnutelném střetu politiky a umění.
Federální divadelní projekt byl ustaven během hospodářské krize jako součást sociálních a ekonomických reforem. Měl pomoci zaměstnat herce, tvůrce a ostatní jevištní umělce, stal se ale také platformou nových myšlenek, než byl zrušen pro levicové zaměření několika her. Snímek se točí kolem přípravy představení Kolébka ve větru a pokládá si zásadní otázku: Do jaké míry jsme připraveni dělat kompromisy, abychom přežili? A v jaké fázi se tyto kompromisy stávají nemorálními? Stejnou otázku si klade autor muzikálu Marc Blitzstein, ředitelka projektu Hallie Flanaganová i mexický malíř Diego Rivera, připravující obří fresku pro Johna Rockefellera.