Zatímco Lára, svobodná matka vyléčená z drogové závislosti, bojuje s tíživou životní situací, Adja se snaží nelegálně dostat přes Island za dcerou do Kanady. Když se osud žen protne u pasové kontroly, ani jedna netuší, jak náhoda ovlivní jejich životy. Sociálněkritické drama získalo cenu za režii na Sundance.
Zatímco Lára, svobodná matka vyléčená z drogové závislosti, bojuje s tíživou životní situací, Adja se snaží nelegálně dostat přes Island za dcerou do Kanady. Když se osud žen protne u pasové kontroly, ani jedna netuší, jak důležitou roli pro sebe budou později mít. Společenskokritické drama o životě na periferii upomíná na tradici evropského realismu, jež se hluboce noří do každodenního života postav a přibližuje jejich boj se společenskou determinací i vlastními slabostmi. Ísold Uggadóttir získala za silný příběh, mimo jiné o důležitosti pomáhat druhým, cenu za režii na Sundance, a její debut se tak stal prvním oceněným islandským snímkem v historii festivalu.